9 czerwca 2010

Na wstepie...

Troche to trwalo zanim w koncu zebralam sie, zeby zalozyc bloga.
Chcialam nie tylko ujawnic swiatu moje zmagania z igla i nitka oraz mlotkiem i gwozdziami ale rowniez mam goraca nadzieje, ze pomozecie mi w pewnych kwestiach jako, ze notorycznie dopadaja mnie watpliwosci materii dekoracyjnej.
A ekspertow w tym temacie nie brakuje.
Jednak troche sie obawiam, ze nie sprostam temu zadaniu, poniewaz niestety jestem osoba malo systematyczna, nie posiadam lekkosci pisania, nad czym niezmiernie ubolewam, a i fotograf ze mnie marny. Poza tym z wolnym czasem tez u mnie na bakier.
Ale na pewno bede sie starac.
Zatem zapraszam i dolaczam do grona dokumentujacych swoje dekoratorskie poczynania.

3 komentarze:

  1. Witaj Agato w swiecie blogowym! Bede zagladac i zycze Ci powodzenia w Twoich postanowieniach!

    Pozdrawiam!
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym światku. Myślę, ze prowadzenie bloga tak cię wciągnie, że czas na pewno się znajdzie. A zdjęciami się nie przejmuj. Wystarczy obejrzeć pierwsze zdjęcia na którymkolwiek z blogów. Praktyka czyni mistrza.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Życze wiele upojnych chwil z młotkiem, śrubokrętem, aparatem i maszyną, powodzenia z prawkiem i co tam jeszcze po drodze się wydarzy.

    OdpowiedzUsuń