31 sierpnia 2010

Do towarzystwa...

Wymalowany pojemnik na sól dumnie sie prezentuje, a poleczka, ktora niby wiekiem starsza zostala pominieta. Musialam szybko nadrobic i rowniez przemalowalam ja na bialo, zeby nie czula sie wyobcowana.



No, a poza tym to zachorowalam…
…na stoliczek kawowy Bramley od Laury Ashley.
W Anglii kosztuje on 380 funtow a w Hiszpanii 895 €.
Roznica niewielka, nieprawdaz??
Wydaje mi sie wariactwem wydawac 400 funtow na stolik, ale on tak bardzo przypadl mi do gustu, ze bylabym sklonna go nabyc. Problem jedynie w tym, ze ma troche za ciemny blat. Dlatego najprawdopodobniej zrobie sobie podobny u stolarza.



A teraz biegne sie pakowac, bo podrozy mej nadszedl czas.
Wszyscy juz po urlopach, a moj dopiero sie zaczyna. Co prawda troche krotki, ale zawsze cos. I ku mej uciesze lece do chlodniejszych krajow.

3 komentarze:

  1. kurna chata zjadlo mi poprzedni komentarz! wrrr..
    No zdecydowanie za drogi ten stolik, owszem fajny jest, ale nie wart az takich pieniedzy! Ciekawa jestem ile sobie zazyczy stolarz, bo tu we Wloszech stolarze sie cenia i maja ceny wieksze niz sklepy, roba da pazzi.
    Poleczka Ci wyszla piekna, wyglada jak z katalogu, zdolne masz rece!

    Zycze Ci milego urlopu i do zobaczenia po powrocie :-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleczka w bieli cudowna.
    A ten stolik bajeczny ale rzeczywiscie strasznie drogi. Tez marzy mi sie cos takiego.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek cudeńko! Uwielbiam takie klimaty.

    Miłych wakacji. Ja ciągle przed, jeszcze mi zostały dwa tygodnie czekania prawie...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń